Powered by Blogger.
RSS

CAFEAUA-NECTARUL ZEILOR






Oradeanul intreba azi dimineata care este cea mai buna cafea pe care am baut-o noi, cititorii lui.. Pentru mine urmatoarea lista este za best of za best:

1-Cafeaua cu hel(cardamom) de la terasa de linga Sfintul Mormint din Ierusalim...printre strigatele muezinilor si clopotele bisericilor din jur, admirind culorile vii ale salurilor araboaicelor si inhalind cu nesat aerul impovarat de miresmele mirodeniilor din bazar.


2-Cafeaua fara zahar, cu putin lapte, pe care mi-a oferit-o Hedda, prietena mea cea mai buna din Berlin, in prima dimineata cind m-am trezit in apartamentul nostru comun..that was the beginning of a beautiful frindship


3-Cafeaua cu suc de portocale-bauta de Craciun cu prietenii- de la Arkaden, supermagazinul cel frumos din Berlin, unde imi facea placere sa ma plimb si sa ma umplu de stralucirea luminilor jucause


4-Cafeaua alba, persana, amestecata cu ghimbir si alte mirodenii secrete, pe care iubitul inimii mele mi-a oferit-o dupa ce am facut dragoste prima data....

Dar cafeaua voastra preferata care e?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment