Powered by Blogger.
RSS

Placinta cu carnaciori afumati

Share

scris de retetelemarianei

Este un aperitiv absolut delicios. Colegelor mele le-a placut foarte tare. Te invit sa o incerci!


Ce-ti trebuie
8 foi de placinta
300 g carnaciori afumati
300 g branza de oi
300 g sunca de pui
7 oua
2 cepe
1 legatura marar
1 legatura patrunjel
sare
piper
ulei

Cum prepari


1. Am taiat carnaciorii felii, sunca si branza cubulete şi le-am pus intr-un castron mai mare. Am adaugat ceapa si verdeata tocate marunt, cinci galbenusuri, sare si piper, dupa gust. Pui mai putina sare, deoarece branza este mai sarata.


2. Am amestecat bine si am incorporat albusurile batute spuma tare. Am uns o tava de 28×30 cm cu ulei, am imbracat-o cu patru foi de placinta dezghetate, le-am uns cu putin ulei si am asezat compozitia cu sunca.


3. Am acoperit cu alte patru foi de placinta, le-am uns cu putin ulei si am introdus-o la cuptor pentru 30 de minute.


4. Am scos tava din cuptor, am turnat doua oua batute bine si le-am intins cu o pensula. Am introdus-o din nou la cuptor pentru alte 30 de minute. Am lasat-o sa se raceasca si am taiat-o bucati.

sursa clickpentrufemei.ro

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment